anaciklemon: Dugaan di malam hari...

Halaman

27 Jan 2014

Dugaan di malam hari...

26hb januari 2014...sedang elok kami sekeluarga bersantai depan tv...tiba-tiba bunyi "teeeeeeeeet"..lama pulak tu....
Owh...rupa-rupanya mesin basuh aku berbunyi ingatkan ape tadi...semua mata tertumpu dekat bilik air...si kecil shareef pun sama pandang seolah-olah faham apa masalah sedang berlaku...
Cik abang pun bangun dari kerusi empuknya...tengokmesin tu...dekat 2 jam cuba repair tapi gagal...so, jalan penyelesaian terbaik beli yang baru...
Hehehehe...dalam hati aku dah melompat-lompat suka...dapat mesin basuh baru...yey..yey..dah bayang mesin basuh impian aku tu...hehehe...
Dengar pulak cik abang kata "kita kena beli mesin lagi besar ni mungkin sebab baju dah bertambah"..
Aku senyum tanda setuju....gila aku tak setuju...dah orang nak bagi mesin besar...hehehe...suka betul aku...aku cakap kat cik abang "bang bukan baju bertambah, anak kita dah bertambah tak kan tak perasan"...hehehe aku gelak kecil...suami aku sampuk gelak jugak...
Berakhirlah malam itu dengan kepenatan sebab kami sama-sama kena kerah keringat perah baju yang kami basuh tadi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anaciklemon Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign