anaciklemon: OSTEMATRIX SHAKLEE MENJAGA TULANG ANDA

Halaman

18 Feb 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE MENJAGA TULANG ANDA

Kalsium tak cukup risau umur makin meningkat..REPUT TULANG!! masalah ni...
RILEX jangan takut la..sekarang dah senang...tok sah risau OSTEMATRIX kan ada..

Nak cerita pengalaman saya la kan...

Guna Ostematrix ni sejak awal bulan Februari 2014 memang superb la Ostematrix ni..
2 minggu lepas tu saya join balik team netball masa sekolah dulu...ternyata tulang saya...badan saya...sendi saya baik baik sahaja...tak sakit dah...menakjubkan..memang miracle bagi saya sebab saya pernah disahkan ada Scoliosis tulang senget..masa tu check dekat Hospital Pakar Ampang Puteri..sah memang Scoliosis tapi tak teruk.Alhamdulillah..so saya disarankan minum susu...masalahnya saya tak suka bancuh susu..penyakit malas la pulak kan...

Alih alih saya berkenalan dengan vitamin shaklee ada pulak untuk kalsium so ape lagi try and error la..Alhamdulillah memang berkesan..dah sebulan saya makan memang superb superb ha ko dua kali superb..saya masih meneruskan makan Ostematrix ni..Syukur sangat pada Allah tanpa izinNya tak jadi juga kan..jadi memang saya syorkan sangat Vitamin Ostematrix dari SHAKLEE ni..sebab saya dah cuba...saya dah rasa..terasa bersalah kalau tak share dengan public..saya nak semua orang sihat dengan izin Allah..

TU DIA KAT BAWAH PENULISAN NI SAYA ADA KEPILKAN GAMBAR SAYA DENGAN TEAM BOLA JARING SAYA..TENGOK JANGAN TAK TENGOK...HEHEHE


Dengan Kalsium Ostematrix dari Shaklee, anda bukan sahaja mendapat kelebihan dari Kalsium, tetapi lebih dari itu.

Kalsium Shaklee Ostematrix adalah Kalsium Terbaik di Malaysia.

Antara faedah-faedah yang boleh didapati daripada pengambilan Pil Kalsium Ostematrix Shaklee adalah :



1) Membina tulang dan gigi yang kuat.
2) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air(water retention), mudah meradang(irritability) dan kemurungan(moodiness).
5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan  sesetengah hormon.
6) Membantu perkembangan tubuh badan normal.
7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik



Shaklee Ostematrix Membekalkan :


1) 1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium  daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.

2) 400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
3) 400IU (100% Pengambilan Harian ) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.

Kelebihan Ostematrix :
a)    Jika anda seorang yang bekerja dan sering KELETIHAN,ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!

b)   Jika anda seorang IBU MENGANDUNGostematrixmembantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

c)    Jika anda seorang IBU YANG MENYUSUKAN anak,ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.

d)   Jika anda seorang WANITA dan LELAKI, ostematrixmembantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)

e)    Jika anda mempunyai masalah OBESITI (berat badan berlebihan), anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda.


SAYA GA BIP UNGU BAJU BIRU TU...HEHEHE
SYUKUR YA ALLAH..

Inginkan side income 3-4 angka sebulan hanya dengan bisnes online Shaklee?

Hubungi Suzana untuk :-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


suzana yahaya
Shaklee ID : 1102241
suzana_8378@yahoo.com
0193280057 (SMS/WhatsApp)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anaciklemon Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign