anaciklemon: VITAMIN SHAKLEE HEBAT

Halaman

26 Mei 2014

VITAMIN SHAKLEE HEBAT

Vitamin shaklee hebat berkesan dan selamat

Dah dekat lima bulan saya amalkan vitamin daripada shaklee ni. Ternyata kesannya memang memberangsangkan. Kesihatan saya bertambah baik. Seisi keliarga mengambil vitamin dari shaklee ini.
Di sini saya nak kongsi vitamin mana dan apa kami sekeluarga amalkan.

1. ESP - dah tentulah saya yang amalkan setiap hari. Terasa kulit saya bertambah halus dan lembut. Putih bertambah tambah dari hari ke hari. Parut jerawat cepat pudar. Bertenaga dan cergas walaupun saya melakukan banyak kerja dalam sehari. Kerja yang saya maksudkan seperti di bawah;

5.30 am - bangun pagi dan siapkan diri untuk solat subuh dan buat sarapan anak-anak dan suami untuk ke sekolah dan ke tempat kerja.

6.00 am - kejutkan suami dan anak-anak bangun untuk siapkan diri masing-masing untuk persediaan ke destinasi masing-masing.

6.45 am - sarapan pagi seisi keluarga
7.00 am - bertolak dari rumah ke sekolah
7.15 am -sampai ke sekolah anak
7.30 am - hantar baby ke rumah ibu saya
7.45 am - ke tempat kerja saya
7.55 am -  sampai ke tempat kerja

1.00 pm - ambil anak dari sekolah dan singgah rumah ibu untuk bersiap ke sekolah agama dan solat zohor

2.00 pm - anak sampai ke sekolah agama dan saya ke tempat kerja

5.00 pm - pulang kerja terus ke sekolah agama untuk ambil anak dari sekolah agama dan ambil baby dari rumah ibu dan tumpang solat asar

6.30 pm - sampai rumah
6.45 pm - basuh baju sekolah anak menggunakan cucian tangan
7.10 pm - bersedia untuk solat maghrib
8.40 pm -basuh kain  menggunakan washing machine.

9.30 pm - makan malam dan jemur kain dan lipat kain baju yang di basuh semalam

10.30 pm - rehat
11.00 pm -sleeping time zzzzzz

Setiap hari macam ni lah rutin harian saya...
Memang bertenaga bak super mama...hahaha

Cubalah ambil ESP ni anda pasti terpesona.

Nak tahu lanjut boleh whatsapp saya di 0193280057.  Saya pasti melayan pertanyaan anda.

Terima kasih :)

Ikuti kisah selanjutnya pengalaman saya bersama vitamin shaklee yang lain..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anaciklemon Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign